BLOG

Jedno miesto - množstvo informácií. Aktuálne novinky, postrehy, nápady od nás i zo sveta,
tipy a skúsenosti.

-
Odpovedať alebo neodpovedať na zákaznícke recenzie?
26. Apríla 2017 0 komentárov
Kladiete si často otázku, či odpovedať na zákaznícke recenzie alebo to nechať len tak? Alebo odpoved ...
Čítať viac
-
Jedálny lístok je vizitkou gastronóma – II. časť
20. Apríla 2017 0 komentárov
A pokračujeme druhou a poslednou časťou venovanou jedálnym a nápojovým lístkom, vínnym kartám. V pre ...
Čítať viac
-
Jedálny lístok je vizitkou gastronóma – I. časť
4. Apríla 2017 2 komentáre
Ak sa jeho prostredníctvom podarí vytvoriť vhodný výrobný program, ktorý reflektuje želania a očakáv ...
Čítať viac
-
Naučte sa efektívne spravovať vaše sociálne siete
22. marca 2017 856 komentárov
Spravovať sociálne siete nie je naozaj jednoduché. A kto tomu neverí, ten uverí a kto to vedel už dá ...
Čítať viac
-
5 dôvodov prečo hostia odchádzajú z hotela nespokojní
23. februára 2017 0 komentárov
Vráti sa hosť alebo nevráti? Bohužiaľ len približne 45% hotelov kladie rovnaký dôraz na rozvoj novýc ...
Čítať viac
-
Tipy a triky pre úsek Housekeeping
8. februára 2017 0 komentárov
Súčasťou snahy o perfektný zážitok pre svojich hotelových hostí musia byť aj výborné služby na úseku ...
Čítať viac

VYBERÁME Z REFERENCIÍ

Môžete sa spoľahnúť na individuálny prístup a vynikajúce odborné služby. S ohľadom na potreby jednotlivých HoReCa zákazníkov zrealizujeme služby, ktoré Vám prinesú vyšší počet rezervácií, objednávok, zákazníkov a zvýšia kvalitu vami poskytovaných služieb.


Chcete dostávať rady a tipy ako zlepšiť marketing, zvýšiť priame rezervácie a zabezpečiť si lojálnych klientov? Prihláste sa na odber nášho newslettra.