Školenia pre Gastro

Školenie vhodné pre zamestnancov gastronomického úseku. Zamestnanci prvého kontaktu s hosťom sú v pravej podstate predajcovia produktu hotela. Čašník nie je “objednávač a roznášač” jedál a nápojov, ale v prvom rade reprezentant zákazníckeho servisu a predaja.


01. Predajné zručnosti a zvyšovanie predaja

Školenie je zamerané na zvyšovanie predaja prostredníctvom osobného predaja ako najlepšieho marketingového nástroja bez dodatočných nákladov. Je dokázané, že správny “upselling” zvýši obrat reštaurácie až o 12%. Súčasťou školenia sú aj prípadové štúdie a hranie rolí „hosť – čašník“ za účelom stotožnenia sa s úlohou predajcu a osvojenia si správnych techník.


  • Komunikácia s klientom
  • Základné pravidlá a techniky obsluhy
  • Základné pravidlá a techniky predaja, ako ich správne používať
  • Základné pravidlá a techniky predaja výborného zákazníckeho servisu
  • Ako splniť potreby klientov a prevýšiť jeho očakávania
  • Riešenie sťažností a reklamácií
  • Znalosť produktu
  • Dôležitosť osobného pričinenia k spokojnosti hostí a k zvýšenému obratu
  • Modelové situácie

 Čas: 180 min.
 Cena: 300 €


02. Základný baristický kurz

Školenie je zamerané na praktický tréning a teoretické preškolenie personálu. Cieľom školenia je odstrániť chyby pri príprave kávy, kávových špecialít, čokolády a ostatných teplých nápojov. Naučíme váš personál ako správne šľahať mlieko a ako z neho vytvoriť jedinečné cappuccino alebo latte macchiato.
V teoretickej časti sa zoznámite so stručnou históriou kávy, s jej pôvodom, pestovaním, spracovaním, spôsobom skladovania a pražením. Dozviete sa o základných faktoroch ovplyvňujúcich kvalitu kávy a o tom, ako s týmito premennými pracovať. Teoretická časť potom plynulo nadviaže na praktické zručnosti. Účastníci sa naučia pracovať s profesionálnym vybavením (kávovar a mlynček), zoznámia sa s ich fungovaním a nastavením, servisnými úkony a každodennou údržbou. Hlavnou náplňou bude správne názvoslovie káv a následne ich príprava a tiež správna technika penenia mlieka.

Celková doba kurzu je približne 3 hodiny pre max 4ľudí. Pri počte napríklad 8 ľudí je kurz neefektívny, potrebné rozdeliť na dve skupiny, keďže ide hlavne o praktický tréning.

V cene sú zahrnuté všetky potrebné pomôcky a suroviny na kurz (káva, mlieko, materiály).


 Čas: 180 min.
 Cena: 300 €


VYBERÁME Z REFERENCIÍ

Môžete sa spoľahnúť na individuálny prístup a vynikajúce odborné služby. S ohľadom na potreby jednotlivých HoReCa zákazníkov zrealizujeme služby, ktoré Vám prinesú vyšší počet rezervácií, objednávok, zákazníkov a zvýšia kvalitu vami poskytovaných služieb.


BEZPLATNÁ KONZULTÁCIA

Bezplatná úvodná konzultácia alebo vypracovanie cenovej ponuky. Presvedčíme vás, ako sa dajú veci robiť lepšie a efektívnejšie.


napíšte nám
info@erdo.sk

telefónny kontakt
+421 (0) 911 508 501

erdo s.r.o.
Rajecká cesta 17, Žilina

Chcete dostávať rady a tipy ako zlepšiť marketing, zvýšiť priame rezervácie a zabezpečiť si lojálnych klientov? Prihláste sa na odber nášho newslettra.